söndag 1 mars 2009

trött i truten

Ikväll har jag träffat min vän Linnéa. Mycket trevlig typ det där. Hon är så fin i håret dessutom! Jag kände mig helt rutten i hennes närhet. Haha, kanske inte riktigt, men nästan så!
Vi har i alla fall haft en trevlig kväll tycker jag och sett melodifestivalen och nån (skit)film, som ändå var ganska kul att se. Tack Linnéa och ses imorgon! Eller idag blir det ju.

Tidigare på dagen har jag varit iväg med mamma och pappa och handlat! Sånt är jätteroligt tycker jag.

Nu måste jag bannemej sova. Min säng väntar på mig. Vi höres, vi höres!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du få väl stänga mun då;)haha. Melodifestivalen, va inte så bra i år, lasse stefanz ska ju så klart vara med:D Timpa du är inte själv om att de är roligt att handla de är JÄTTE ROLIGT :D de är roligt då du och jag måst springa fram och tillbaka åh hämta saker, de är så trevligt, så man nästan bli rörd:)<3 Pussar sötan:*

Anonym sa...

hahaha stäng mun själv ;) det var när jag tuggade tuggummi som mamma sa att man blev trött i truten av det haha :D
Ja, Lasse hade ju varit bäst helt klart!
Ja, det är alltid lika roligt att vara och handla med dig, så man nästan blir rörd ja :) puss på dig <3<3