torsdag 19 mars 2009

senaste

ehm. min bror och johanna var ju här i helgen. Det var väldigt kul, tråkigt bara att de inte stannade så länge. på fredagskvällen var jag med johanna och pappa i skärholmen och kollade runt och hemma sedan kollade vi på "Så ska det låta". Jag kan knappt se det utan att bli upprörd. Men det var trevligt ändå.
På lördagen var jag i stan med mamma och johanna och vi gick omkring i gamla stan, och sedan var jag och klippte mig. Efter det for vi till söder där vi åt. Senare under kvällen for pappa och robert och mötte johanna för att de skulle kolla på "The Buddy Holly musical". Jag hade gärna velat sett den jag också, men jag gör kanske det en annan gång. den verkar bra i alla fall.

Jag hann inte vara så mycket med robert egentligen, lite tråkigt. Men vi träffas till påsk hoppas jag!

Veckan har varit bra också. svenskan som jag varit orolig för i skolan har börjat känts lite bättre faktiskt, det har klarnat lite. Så det känns bra. och matten förstår jag bra (än så länge). imorgon ska vi träna till "Bernardas hus" också. Och efter skolan far jag till Erica. Där ska jag sedan sova!

Men jag hör av mig. Nu har ni i alla fall fått lite senaste nytt. ha det finfint!

jag träffade mina kära vänner camilla och rebecca i lördags också! det får jag inte glömma bort att nämna!

Inga kommentarer: