tisdag 10 mars 2009

Fika med Anna

Under helgen ägnade jag mig åt att läsa. När jag läste klart boken började jag om på nytt. För det går inte att sluta, det skulle kännas så hemskt då.

Igår så var det ju ny vecka igen. Vi hade teater i skolan och jag tyckte det gick dåligt. För min del då. Nej, till på fredag får jag skärpa till mig tycker jag. Under kvällen igår så kollade jag lite på "Wallander - Den vita lejoninnan" tillsammans med mamma, men vi såg aldrig klart den, utan ska fortsätta med det idag.
Efter skolan idag så hade jag sällskap med Anna ner till tåget. Jag tänkte åka hem direkt, men Anna var så snäll och ville bjuda mig på fika. Så vi satt och fikade och pratade och det var jättekul. Och jag håller med henne, det var som vi lärde känna varandra på riktigt!
Jag kom hem någon gång vid halv sju.

Snart ska jag fortsätta se filmen. Så ha det fint ni alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara Tina vad skulle jag göra utan dig? :D

Anonym sa...

Ja, säg det! :) puss <3