fredag 6 mars 2009

dumma mig

Fyyy på mig!
Nu har jag inte skrivit sen i lördags. Dumt, dumt!
I söndags var jag med Linnéa, hon fixade mitt hår (tack Linneá!), och på kvällen gick vi en promenad genom gamla minnen. Mysigt och trevligt.

Annars har veckan flutit på bra tycker jag. Trots de två prov jag skrivit så har det känts ganska lugnt. Sköna dagar också måste jag säga!

Just nu kan jag inte tänka på annat än boken som jag läser! Helt underbar, som en del av mig kan man säga. Nu ska jag skicka iväg ett mejl och sedan ska jag iväg och handla med min moder och min fader, mycket trevligt! Senare ikväll blir det nog en del filmtittande också. Har några filmer som jag vill se.

Förresten, har pratat med min underbara vän Emelie några gånger i veckan också! Otroligt roligt, eftersom vi sen i julas hörts bara lite då och då. Men nu känns det som vi är på banan igen. Påsk dessutom snart också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :) Bra att du är nöjd din struts :) Hoppas det gick bra att ta sig själv till tåget

Anonym sa...

Det gick fint att ta sig till tåget! Hoppas det gick bra hos polisen! ;)