söndag 29 mars 2009

iväg till grekland

nu har jag packar klart kläderna och lite annat som ska med på tisdag. Resten packar jag imorgon när jag kommit hem från skolan.

den här helgen har varit bra. Skulle träffa anna i fredags och sova där, men så blev det inte. men kvällen blev jättebra ändå! :) Jag satt och pratade med Emelie i flera timmar och spelade spel med mamma och pappa!
och på lördagen var jag och mamma i stan på eftermiddagen. alltid lika roligt.
Dessutom klarade min kära vän emelie skoterkortet, så snart blir det åka av.

Imorgon är det föreställning, premiär på "Bernardas hus". Jag hoppas det kommer att gå bra. Förhoppningsvis. och sedan ska jag som sagt packa. och på tisdag bär det av. Har ingen aning om jag skriver något mer här innan jag far. Det får vi se. Annars så hörs vi nästnästa vecka då!

och ha det fint allesammans!

1 kommentar:

Emelie sa...

du har säkert me dig hela garderoben;D mossihaha.

Jajjamen de va rikigt kuulit:D
vi ptatade ju minst i flera timmar, men de va föötnjaaasiiittt eller, de va JÄVLIGT KUL;Dhaha<3

Nämen tackar, jadu nu jävla få du håll i mössa;)haha skoja. Puss på dig töötis:*
kramers!