söndag 22 mars 2009

fredag lördag söndag

Fredagskvällen hemma hos erica var rolig. Lördagsmorgonen också. när jag sedan kom till centrum igen så fick jag vänta en stund på nina. Usch, vad jag ogillar att stå och vänta i centrum. Det är väl aldrig roilgt att behöva vänta kanske, men när man står i centrum är det ännu värre. men till slut så kom nina springades i alla fall. hon följde mig hem och vi hade riktigt kul tycker jag. dessutom har vi ju inte setts sen hon slutade på teatern, vilket är drygt två år sen tror jag.
efter det pallra jag mig till Linnéa där hon fixade mitt hår. det tog ungefär hundra år. men jag vill tacka linnéa ändå för att hon alltid är så snäll och hjälper mig.
nu ska jag snart iväg så jag kan inte sitta här och ödsla min morgon.
Ha det fint allesammans. vi hörs snart igen. adjö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ TINA!!!

Vilken kul helg, men nu måste du skriva på ditt svenskaarbete :D

Anonym sa...

HEEJ :D

Jajamen. Det var roligt att spela röj också. :)