torsdag 12 mars 2009

imorgon kommer bror

Vad i all sin dar, det är fredag imorgon. Hur tokigt är inte det?
I onsdags var jag i skolan. Jannike var sjuk. Skoldagen var otroligt lugn och högskolemässan gick på två minuter dessutom. Men jag och Anna hade väldigt roligt i varje fall.

Under kvällen igår pratade jag med fisa. Jag saknar dig Emelie! Tiden gick hiskeligt fort, men vi hann utbyta väldigt många ord om det ena och det andra i alla fall. Jag förstår inte varför det känns som det var jättelängesen vi träffades, det var ju ändå i julas. Jag längtar till påsken! Då ska vi dra våra repor och ha allmänt roligt.

Skola även idag. Gick bra tror jag. Gjorde klart powerpointen på engelskan. Nästan. Jannike kommer säkert kräva ändring i slutet av powerpointen, men kanske, kanske, hon kommer vilja ha den så ändå. Man kan ju alltid hoppas.

Nu ska jag se film var det tänkt. "Glappet". Som jag också ska skriva om i svenskan.

Imorgon kommer bror min och Johanna. Jag tycker det ska bli jätteroligt! Min kära bror.

Inga kommentarer: