fredag 6 februari 2009

Melodin lät ju bra

Linnéa pallrade sig hem ganska nyligen. Hon såg ganska trött ut. Dessutom ska hon upp i ottan imorgon. Kanske inte ottan, men halv nio tror jag det var eller liknande. Jag tror hon behöver sova! Så jag hoppas att hon ligger i säng nu! (Fast det gör hon säkerligen inte alls det).

Jag hade ju inte tänkt träffa någon ikväll, men när Linnéa frågade vad jag skulle göra ikväll kunde jag ju helt enkelt inte säga nej till att träffa henne. Så hon var över och kollade på Let's dance, våra fredagar är så trevliga så!

Nu strax ska jag titta på Wallander. Troligtvis "Villospår". Kanske. Jag lär nog inte se hela eftersom den är ganska lång, och jag nog inte tänker stanna upp riktigt hela natten. Jag menar, det är ju en dag imorgon också.

Dessutom hoppas jag att min röst snart är på bättringsvägen. OCH, Linnéa sa idag att jag spelade bra på pianot! Eller hon sa inte "du spelar bra på pianot", hon sa något i stil med "melodin lät ju bra". I alla fall sa hon något som gjorde mig glad. Tack Linnéa för ännu en trevlig fredagkväll. Nu väntar Wallander och hans kolleger.

Anna Ternheim - Let it rain

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv sötis, det var så trevligt såå :) Och ja jag var trött och hade gått och lagt dig när du skrev inlägget ^^
Jo du spelade mycket fint på pianot snart spelar du hela låten ;) PUSS <3

Anonym sa...

Haha vad bra :) Ja, jag får hoppas jag kan det snart :D du är så söt <3 puss <3