söndag 22 februari 2009

alone

Ikväll har jag sett Melodifestivalen. Ensam. Det går det också. Det känns vekligen som jag inte gjort mycket alls idag, och det har jag väl inte heller. Men okej är det.

Nu ska jag sova snart. Eller det lär nog dröja en stund, för jag ska ligga och lyssna på radion ett tag tror jag. Och innan dess så ska jag ju borsta tänderna och alla de där hundratals saker som man måste göra innan man går till sängs. Och imorgon ska jag träffa Rebecca! Jaaaaa. :)

Secret Service - Oh Susie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, hej Tina!

Anonym sa...

Alltså Tina det är sjukt. Jag satt i tusen år och bläddrade upp och ner på mina faviriter för att hitta din blogg, och jag hittade den inte. sen såg jag att den låg där den alltid har legat... Hm, konstigt :P Jag tror den gömde sej för mej

Anonym sa...

varför gjorde den det? det har den väl ingen anledning till? :o