torsdag 12 februari 2009

Grattis Emelie!

Nu har jag sett klart "Den 5.e kvinnan" med mamma. Nu lär det nog dröja några dagar innan jag ser den igen. Annars idag har jag sett en del andra filmer också. Mycket trevligt. Det är så roligt med film, och speciellt när man är sjuk. Fast imorgon ska jag gå till skolan, eftersom vi har teater. Då får man ju helst inte vara borta. Dessutom ska ju jag fara och se teater på kvällen också med Jannike. Jag hoppas föreställningen är bra. Jannike kommer i alla fall säkert tycka om den.

Idag fyller också Emelie år! Grattis till henne och hoppas hon haft en bra dag idag! Tänka dig att hon har blivit äldre nu. Så kan det vara, ja. Hurra, hurra, hurra, hurra!

Nu måste jag fortsätta fundera över IV-valen. Jag har noll koll om vad jag ska välja.

Godnatt sen, hörs imorgon.
Anna Ternheim - What have I done

Inga kommentarer: