onsdag 18 februari 2009

Hostmedicin och Beck

Jag har mått jätteilla. Det började i förrgår. Jag har undrat vad det kan ha varit, men efter att jag läst vilka biverkningar hostmedicinen kan ge och det stod "illamående" så tror jag nog att det är den. Så nu vill jag inte ta min hostmedicin mer. Jag tog bara lite i morse, och så tar jag lite ikväll. Jag tänker inte ta någon imorgon på morgonen i alla fall, eftersom jag ska till skolan och jag vill inte sitta och må dåligt där.

Jag stannade hemma igår. Låg och såg "Beck - polismördaren" och lite annan film. Under kvällen for mamma, pappa och jag till skolan, eftersom det var föräldramöte om Greklandsresan. Det gick bra, men jag kände mig jättetrött och det var skönt att komma hem sen.

Idag är det ganska okej med öronen. Det har inte gjort ont något idag så det är skönt. Dessutom har jag sett "Beck - Brandbilen som försvann".

Anna Ternheim - Girl Laying Down

Inga kommentarer: