torsdag 19 februari 2009

Hej skolan. Punkt.

Trött. Jag tror det är sen där hostmedicinen som gör mig såhär äckligt trött. Det är nästan så man börjar fundera på vad som är bäst, hosta eller vara illamående och oerhört trött? Som tur är börjar min hosta lägga sig nu så jag kanske slipper det där snart. Det är fint.

Förresten Emelie, nu får du snart ta och komma hit! Annars gatt vi ju vänta till påsk.

Gårdagen. Senare under eftermiddagen igår så kände jag mig ganska pigg ändå. Jag for till Pernilla, vi bytte julklappar (äntligen!) och så bjöd hon mig på mat också! Det var jättegott, Pernilla är så duktig så på att laga mat. I alla fall så stannade jag där till någon gång innan åtta då jag tyckte det var dags att komma hem eftersom jag började känna mig aningen trött.
Idag har jag varit i skolan. Det gick väl braaaaa. Jag mådde lite dåligt på förmiddagen, men det blev bättre sedan faktiskt. Och nu har jag precis duschat och snart ska jag se film. Pappa hade satt på någon film där ute, jag ska se vad det är för något. Säkerligen någon bra!
Imorgon blir det bio med Louise! Så jädrans roligt. Jag har ju inte träffat Louise sen i oktober! Heltokigt vad tiden går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tina, så kul med dej i skolan igen! Imorgon äger vi alla på teatern :D

Anonym sa...

Haha, ja det ska vi allt göra! Vi ska visa vilka talanger vi är :)