torsdag 26 februari 2009

Läkaren, fixat pass och avundsjuk på Linnéas hår

Hallååå! Idag har jag varit hos läkaren.
Det gick bra. Jag är 166 cm. Fast jag hörde inte vad hon som pratade om mina mediciner sa. Tyvärr.
Mamma hörde tyvärr inte heller så bra. Ja, så kan det ju gå.
Efter det mötte jag Jannike och vi for iväg för att fixa pass. Det gick bra, fast bilden blev så heeemsk. Men sådant får man väl tåla.
Jag har hört av andra att dem inte heller är så förtjusta i sina bilder på legitimation och pass. Så varför skulle jag ha blivit fin?
Ändå duschade jag imorse.
Fast äsch då, jag ska väl inte visa upp den där bilden för allt och alla heller.
Linnéa är så fin i håret. Jag tar upp det överallt känns det som. När jag pratar med Linnéa pratar jag om hennes hår.
Men det är så fint så det är värt att pratas om.
Jag ska se film nu. Vad jag ska se säger jag inte, känns som jag kanske får en liten tönt-stämpel då kanske. Men aja. Hej så länge allesammans.
Kleerup feat. Lisa Milberg - Music for girl

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt hår är också mycket vacket Tina, men vi ska ju piffa till det på söndag ;) Då blir de säkert ännu snyggare ;D
Puss på dig med <3

Anonym sa...

naaaw :) vad bra :D puss på dig min ros <3