söndag 7 mars 2010

Luleå - Arlanda

HEJ IGEN !
nu är jag hemma igen, for tio över elva imorse från Luleå och efter att jag och Linnéa blivit hämtade på Arlanda så for vi till Hagaparken och gick runt ett tag och nu för en dryg timme sedan kom jag hem. Har mest bara hunnit packa upp.
Och först kan jag säga att jag har haft ett jättebra sportlov!
resan upp förra lördagen gick hur bra som helst och kvart i åtta träffade jag Johan i ullånger. Hade det hur bra som helst med honom de kommande dagarna. for ifrån honom i onsdags och det kändes jobbigt. jag saknar honom.
och sen kom jag till Piteå på onsdagkväll och där har det också gått bra. Speciellt fredagkvällen kommer jag minnas som mycket rolig! så mitt lov har varit väldigt bra som sagt, och det känns som det varit ganska långt ändå, även om det gått alldeles för förbannat fort. men det är så det brukar vara. och nu får jag längta till nästa lov och dit är det ju inte alltför länge kvar till. eller hur?
hoppas alla haft det magnifikt de senaste dagarna! jag har jag har jag har

Inga kommentarer: