måndag 8 mars 2010

kom

tillbaka till vardagen igen. Var i skolan idag och vi hade teater. Vi körde scener ur andra akten och det gick helt okej. det känns ju lite som vi är påväg någonstans med den i alla fall. och skönt var det för vi fick sluta tidigt idag också och sådant är härligt! hemma sedan ringde anna mig och berätta om det ena och det andra och jag tycker alltid det är lika roligt att lyssna.
annars har jag nästan inte gjort något alls mer, men jag tror jag känner mig lite trött faktiskt. ska gå och duscha snart också. Jag kommer inte orka gå till dansen ikväll så den hoppar vi.
Ikväll ska jag prata med Emelie. vi har massor att prata om. och så är jag glad för brorsans skull!
men nu ska jag se till att ha något att göra.
jag är lite halvt glad också tror jag bestämt.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag tycker det är så roligt att prata med dig damen:D jag tycker vi alltid säger så mycket:D och timpa du behöver inte vara orolig över du prata mycket det gör du inte, eller det är bra att du gör det:D men det är så roligt att höra det ska du vet:D så fortsätt med det:) Jag saknar dig<3 du och jag:) // din empis:)

Tina sa...

ja jag tycker om att prata med dig med! :D åh vad bra empis, jag blir så glad :) för jag känner mig så dum ibland, men vad glad jag blir du tycker det är okej :) nästa gång ska du få prata massor :D
saknar dig så mycket <3 puss och kram, din timpis :)