torsdag 25 mars 2010

du eller jag och jag

åh hå håå nu är jag är igen !
om en vecka är det påsklov och det är underbart!
eftersom alla är jättesugna (!) på att veta vad jag gjort sen sist så skulle ju faktiskt jag kunna berätta det. Var i skolan hela förra veckan, under vardagarna då givetvis. annas teatergrupp på tisdagkvällen och sen på torsdagkvällen var jag iväg till dramaten med Pernilla. bra pjäs och väldigt roligt. på fredagen efter musikallektionen for jag in till stan med Viveca och kikade lite i affärer efter sådant till sceniska produktionen. och efter det mötte jag Jannike på tullinge station och vi gick hem till mig och väntade på att ge oss iväg till studentskivan. Och dit for vi vid sjutiden och kom dit vid åtta. Jag hade det jätteroligt, faktiskt mycket roligare än jag trodde. sånt är bra. väldigt bra. och glad blev jag då Linnéa och Michelle kom! vi åt och dansa och vid ett följde jag med dem till tullinge igen och där mötte jag Johan! och vi gick hemåt och jag var glad och jag mådde bra. och han stannade till igårmorse då han for till stan och tog bussen hem igen. men det har varit jätteroligt att ha honom här. såklart! och nu saknar jag honom som jag brukar göra och nu längtar jag till lovet som jag brukar göra och nu vill jag bli frisk som jag brukar vilja bli när jag är sjuk och helgen är som ett blankt papper och jag ska se vad jag kommer att skriva på det.
ADJÖADJÖADJÖ och vi HÖRS SNART IGEN och låt det bli en bra kväll !

Inga kommentarer: