fredag 26 februari 2010

today's date 2010

åh nu är det sportlov och det tycker jag om och imorgon ska jag till johan och det känns så bra!
vad har jag gjort i skolan idag? JO först var det musikal, och jag gjorde ingenting. och efter det hade vi scenisk produktion och jag och anna och kostymarna satt och pratade vidare om hur vi tänkt. Efter det var det lunch och sen väntan på kören som också den sen gick bra. Dessutom gick tåget som det skulle hem idag! Visst, det var lite försenat, men det gick ju och det tyckte jag var väldigt bra.
Har nyligen pratat med emelie och hon verkade väldigt glad och det är ju jag också så vi var glada tillsammans. haha, emelie och jag.
ikväll kommer det folk hit för att gratta mamma som fyllde år igår så det blir väl kalas. Jag måste se till att packa också, men det är klart jag hinner med det.
Och imorgon far jag uppåt! och kan hända vi inte hörs igen förrän jag kommer hem så hoppas jag alla får det underbart bra och hej så länge bye AU REVOIR, vi hörs!

3 kommentarer:

Linnéa sa...

Du är så fiin Tina! Tänk att vi inte setts på massa dagar nu och nästa gång vi ses så se vi i norrländska skogarna, PITEÅ! Puss på dig ♥

Emelie sa...

Min underbara solstråle ♥
Åh du ska träffa johan de låter alla tiders det:) du har ju längtat så mycket:) Och det va fantastiskt kul att prata med en VERY HAPPY TIMPA♥♥ Och jag saknar dig fisaaa!!

tina sa...

Ja, det har varit jättebra med dig uppe i Piteå Linnéa! :) Och flygresan idag var också kul! Vi måste ses nu snart igen, puss på dig också <3 :)

Haha ja det har varit väldigt roligt empis :D och vi måste träffas snart också för jag saknar dig så mycket! dessutom ska vi ju höras idag :D puss <3<3