tisdag 9 mars 2010

22:19

godkväll. jag ska strax gå och lägga mig, men jag tänkte jag skulle hinna skriva lite här innan.
Hade performance i skolan idag. jag hade såna problem med att blåsa upp ballongerna och mina trosor blev blöta eftersom vi fick vatten på oss. men nu är det gjort och det gick ju ganska bra trots allt.
och efter det var det tentamen i språkhistoria som jag hade glömt bort helt, men det gick helt okej ändå. sedan musikal och jag känner mig väldigt trött på den nu, den står mig väldigt högt upp. Det är skönt att det inte är mycket kvar av den nu och att det snart är premiär.
Efter skolan följde jag med anna hem, vi satt och pratade ett tag innan vi gick ner till teatern. Idag satt vi och gick igenom rollerna, hur de är och så. det gick bra och vi slutade tidigare än jag trodde så jag hann med tidigare tåg och kom hem lite tidigare. det är skönt, för jag ogillar att komma hem så sent.
Ska se om jag skickar något sms till emelie snart också och hör vad hon gör för något. hon har ju lov nu. men men, ska dra mig mot toaletten nu och borsta mina tänder och ni ska ha det bra precis som jag !

Inga kommentarer: