måndag 29 mars 2010

jag tänker inte låta henne bestämma över mig

pratade med emelie tidigare ikväll och det känns superbra att det snart är lov och vi ska ses snart och att den där underbara fredagen snart är här ! nu är det ju ett år sen sist och då hade vi hur roligt som helst, så låt det bli det i år igen, om inte ännu roligare.
var i skolan idag och hade musikal hela tiden. den står mig väldigt, väldigt högt upp nu, men det gick ändå ganska bra idag och det är skönt att det är premiär imorgon så vi snart får det här överstökat. så det känns bra med det.
så imorgon spelar vi två gånger och då är det som sagt premiär och så spelar vi igen två gånger på onsdag.

i helgen har Ida varit här. vi har egentligen inte gjort så mycket, men det har varit jätteroligt att ha henne här i vilket fall som helst. jag har hostat mycket, fast är på bättringsvägen nu helt klart. dessutom var både mamma och pappa sjuka också. så det kan gå.

jag tror jag har annat att göra nu så jag ska se till att göra det. men vi hörs igen någon dag framöver. /tina

2 kommentarer:

Emelieeee sa...

Fan timpa vi ska ha det så otroligt roligt:D jag längtar så jag bli helt varm:D jaaa jaaaaa:D PUSSSS<3<3<3<3<3<3

tina sa...

haha ohja det gör jag med :D haha :D puss<3<3<3<3