onsdag 17 februari 2010

more than this

onsdag 17 februari. för ett år sen var jag sjuk och för två år sen låg jag och läste en bok. och idag sitter jag och väntar på att emelie ska ringa.

Har varit i skolan idag, först klassråd och efter det jobbade vi med slutproduktionen. det var både roligt och lite jobbigt. hoppas det bara blir roligt imorgon när vi fortsätter repetera. fick åka med jannike till stationen också, hon körde bra och vi höll oss på vägen. och hemma har jag bara tagit det lugnt, vilket är jättehärligt det också.

var iväg till annas teatergrupp igår (efter skolan och efter att annas familj bjudit mig på mat som var väldigt god) och det var faktiskt väldigt roligt och gick väldigt bra! jag tror det kommer bli riktigt roligt att arbeta med den pjäsen faktiskt. åhja.
imorgon går jag till sex. det tycker jag inte om, men det är så det är. och sedan är det fredag och sedan är det helg och efter det bara några dagar kvar till lovet. fan ta s tisk t.


Inga kommentarer: