onsdag 24 februari 2010

tu ella vag

hej. goddag. godmiddag.
onsdag idag och have i told you lately hur bra det känns att det snart är lov? För det känns väldigt bra, även om det varit lite jobbigt i skolan idag, men ja, desto mer längtar man ju.
i söndags var jag in tillsammans med mamma till stan. Vi skulle bara in en kort sväng, men det blev lite längre och mot kvällen mötte vi upp pappa, eva och björne i centrum och var och åt.
och i måndags kom jag aldrig till skolan, tågen krånglade otroligt (jag hoppas innerligt att dessa tågproblem snart är över, för jag orkar inte med det längre). var också iväg på dansen på måndagkvällen, första gången i år.
Och igår efter skolan var jag ner till teatern och även om det var lite stökigt så var det väldigt roligt ändå. inte lika roligt när jag skulle försöka ta mig hem, men det gick bra ändå. Jag slapp sova ute och det måste väl ändå vara huvudsaken!
kändes jättedåligt i skolan idag som sagt, men nu är skoldagen slut och jag är glad igen. de ni.

Inga kommentarer: