söndag 14 februari 2010

waiting

var in till stan igår för att kolla på Hamlet på Stadsteatern med Jannike. jag tyckte den var bra, speciellt för att vara just hamlet. den kan ju kännas lite tråkig egentligen annars, men som sagt, jag behövde aldrig sitta rastlös i stolen om man säger så.
och jannike följde sedan med mig hem och så for hon hem idag vid ettiden.
och Sedan var jag iväg på kalas hos faster som fyllt år i veckan. så vi grattade henne. och hemma efter det har jag pratat ett tag med emelie, vilket var väldigt roligt, och sen duschat, annars inte så mycket mer faktiskt.

min blogg är verkligen inte rolig, men jag känner att det är ingenting jag kan hjälpa. det är ju tur att man får välja vad man vill och inte vill läsa.

AU REVOIR

1 kommentar:

sneki sa...

Hoppas du haft en bra dag! :)