lördag 9 januari 2010

tillbaka igen

så. jag hemma igen och jag har haft det jättebra! Tjugo över tre kom min buss in till Stockholm igår och efter det tog jag tåget hem. Julen firade jag i Övik tillsammans med familjen och det gick finfint. alla hade långkalsonger, men det är ju så det är. och dagen innan nyår for jag upp till byn tillsammans med emelie och robert och däruppe hade jag några väldigt lugna men väldigt roliga dagar. och den tredje for vi tillbaka till övik där jag varit tills igår då.

under tiden däruppe har jag varit med emelie och vi har pratat pratat pratat lyssnat på musik pratat fryst pratat sovit pratat och annat. dessutom har jag också träffat johan några gånger och han var också hit. jag var och hämtade honom halv ett inatt och sen dess har han varit hos mig tills nu för en stund sen då jag lämnade honom på station efter att vi varit upp till puben med några.
ikväll ska jag inte göra så mycket, jag ser nog film och kan hända jag somnar tidigt.

hoppas alla haft det bra!

2 kommentarer:

emelie sa...

hahahahahahah ja herregud vi ha då pratat stjärten av oss ;) haha ja herregud:D du är rolig du:D

jajjamen de är inte lätt:D

Pusssssss

Tina sa...

haha ja det gjorde vi nästan ;)
du är så rolig du med!

puss puss<3<3