onsdag 13 januari 2010

13.e januari 2010

hej igen. det är trettonde januari idag och jag tycker det känns lite läskigt att tiden går så fort. i alla fall så, det blev ingen film och ingen tidig kväll för mig i lördags. johan kom hit vid kvart i två på natten och stannade till någon gång efter tio. och resten av söndagen halvsov jag, kollade film, läste och lite så bara. och på måndag var det skola för första gången i år och ja, det gick väl bra men det känns ändå lite jobbigt på något sätt. Men allting löser sig ju vad jag vet.
och igår var jag till skolan och efter det var jag med anna! och även idag var jag ju förstås i skolan. vi hade musik och filmhistoria hela dagen och sedan fick vi sluta. och här hemma har jag ätit, duschat och läst.
nu har jag nog skrivit mitt inlägg för idag. ha det underbart bra!

Inga kommentarer: