onsdag 27 januari 2010

praktik, magsjuk och snart sundsvall

oj vad dåligt det här går.
slutet av januari nu och jag tänkte skriva lite vad jag gjort på sistone.

förra veckan var det praktik. I början av veckan undrade jag väldigt ofta vad jag egentligen gjorde där, men ju mer timmarna och dagarna gick ju bättre kändes det att vara där. Och skådespelarna var jättetrevliga och snälla så det gick jättebra. dessutom var det skönt att vara iväg från skolan ett tag också. Vi läste manus, såg film, dansade balett och lite sånt. Vilken praktik!

Och nu i helgen hade jag det stora nöjet att få kräk eller magsjukan eller vad man ska kalla det. Det var inte särskilt roligt faktiskt. Jag som hade tänkt å göra så mycket under helgen. men det blev inte av. en annan gång, en annan gång.

var hemma från skolan i måndags, men var där igår. och idag också givetvis. dessutom har vi fått våra roller till slutproduktionen utdelade nu också! jag tror jag är ganska nöjd med min roll faktiskt. Det kommer nog bli en utmaning, men jag ska klara det.

Snart ska jag lägga mig i mammas säng och läsa en massa tidningar, men först ska jag kolla runt lite här först. dessutom ska jag till sundsvall i övermorgon! Så kul!

Hoppas ni haft det bra alla och fortsätter med det! /tina

Inga kommentarer: