lördag 16 januari 2010

sov så gott

godnatt. jag har precis lagt på telefon efter att ha pratat med emelie i över två och en halv timme. Höll på att se film då hon ringde så ska fortsätta med det snart. det var i alla fall roligt att prata med henne. våra mammor pratade också om då vi ska till sundsvall och kollade så läget var ok. och det var det.
idag har jag varit i skolan, men den höll inte på så länge. och efter det gick jag och fikade med Jannike som fyller år idag (eller ja, det blir ju igår eftersom klockan är över tolv. Grattis i alla fall). det var trevligt och efter det så fort jag hem. och här hemma har jag sett lite film och så ikväll. igår var jag på träning och det gick bra. får se om det är någonting som jag fortsätter med.
men nu ska jag nog lägga mig i sängen och kika på film. hoppas alla får en bra helg! och godnatt, sovgott och dröm sött.

Inga kommentarer: