onsdag 3 juni 2009

en vecka kvar till sommarlovet!

hej igen. dessa skoldagar denna vecka har var väldigt lugna, och det tycker jag om. haha, det är roligt. i måndags var det underbart väder ute! jag var även då iväg med mor, far och olga och badade. det var så skönt, men nu är det bara hemskt ute. jag hoppas att solen snart är tillbaka igen!
igår var jag och handlade med mamma och pappa också och ja, sånt tycker ju jag om. det är liksom alltid lika trevligt.

Idag efter skolan har jag varit hemma och kollat på en film som min prins är med i. mycket bra, mycket bra. och snart så vet jag att emelie kommer att ringa. det är faktiskt en månad kvar idag till sundsvall! och det är fruktansvärt underbart!

Och Idag kommer hit nästa vecka! jaa!

5 kommentarer:

Ida sa...

Hell yäääh att jag gör snygging? ;D måste prata med dig :O vi måste höras innan nästa vecka <3

tina sa...

javisst! :D oj, det lät farligt! :O
puss puss<3<3

Ja emelie vadåra;) haha sa...

öy hur , kunde du veta att jag skull ringa;) tina ba jag är tanke läsare vadåra;)hahah. men du lill fis, tänk dig he e bara en månad kvar tills vi ses kan inte ens tänka mig de, allt gå så fort, man ba ja he e gräjern de;)


Pusssssspusssssspusss<3<3

den som älskar, Bertan älskar alltid TINA PERSSON, du ba ee okej;)haha sa...

Och bara för vi träffas om en månad vadå lite små otroligt! ;D

tina sa...

javisst ska det bli underbart ja! :)

hahaha och gerä det där med bertan hela tiden ;) hahaha. snart seees vi :D:D <3<3<3