söndag 31 maj 2009

uppdatering

oj vad längesen jag skrev såg jag nu! det var inte meningen.
jag har gjort en del sen sist tycker jag nog.

i dalarna var det underbart! det var det verkligen, och det var jättetrevligt att vara med alla djuren. däremot såg mitt hår bedrövligt ut under hela vistelsen i dalarna. Men det fick gå an ändå. hursomhaver så älskar jag att vara i dalarna.

och i måndags träffade jag ann-sofie. det kändes väldigt underligt ärligt talat, men det var hemskt roligt! vi cyklade iväg till flottsbro och var där under kvällen och ja, det kändes som på gamla goda tiden. jag är jätteglad att vi fått kontakt igen, och jag hoppas vi kommer ses många gånger framöver.
i tisdags var det greklandskväll i skolan. Jag och Jannike var inte ett dugg förberedda på vad vi skulle säga, därav våran luddiga redovisning eller vad man ska kalla det.
på onsdag sprang jag vårruset också. det var faktiskt riktigt roligt och jag kände mig nöjd, eftersom jag inte är den här typen som brukar springa. jag får se om jag gör det någon gång igen i framtiden, det är liksom inte helt omöjligt.

I fredagskväll kom erica hit och umgicks med mig. det var jätteroligt att träffa henne och det var ju tur vi hann ses innan sommarlovet. hon stannade över natten. dessutom var hon alldeles röd, det tyckte jag såg jätteroligt ut. fast jag led ju lite med henne också förstås, för hon hade ganska ont.


och sedan igår så for jag och mötte Jannike och vi for in till stan och kikade runt hos ja, våra män. sedan under kvällen såg vi "I väntan på Godot". Den var bra, fast lite för lång kanske.
efter det for vi hem till mig och hon stannade också hon över natten.

och idag har jag suttit på farmor och farfars balkong och solat, och sedan så har jag varit iväg och badat med mamma, pappa och Olga. Det var kallt i vattnet, men det var skönt ändå och jag älskar sol och jag vill ha sommarlov nu och nu ska jag gå och se film.

adios amigos

Inga kommentarer: