fredag 12 juni 2009

SOMMARLOV!

alltså nu är det sommarlov och jag älskar det! det regnar förjävligt ute, men jag hoppas på bättre väder snart. man ska vara positiv så det ska jag vara. herregud, det kommer bli den bästa sommaren hittills. det vet jag.

sista dagarna i skolan var ganska lugna, vilket var bra. och nu är det skolfritt en tid framöver vilket jag är jättetacksam över. Igår och lite idag har jag städat mitt rum. Det är fortfarande massvis med saker, men det ser lite trevligare ut i alla fall. allt för idas skull. eller ja, för min skull också förstås. Eftersom att det är jag som bor här.

och Ida kommer ikväll. inte så många timmar kvar faktiskt. och imorgon ska vi iväg till Trosa och det ska bli jätteroligt! och det kommer att bli jätteroligt även om vädret inte är på vår sida.
Dessutom längtar jag också till när jag ska uppåt i landet, men det blir lite längre framöver. Men jag längtar!
Det här blir den bästa sommaren hittills, det känner jag i märg och ben.

7 kommentarer:

Linnéa sa...

Tina vad har hänt ? :O Har inte hört ett ord från dig.. Saknar dig!!

tina sa...

förlåt mig linnéa <3 saknar dig med!

svenne sa...

vacker utsrolning gumman:D

puss ses i byn sen då din svenne

tina sa...

tack så mycket svenne ;)det värmer ;)

förresten svenne, jag skulle hälsa från emelie att hon var sugen på mys med dig sen i sommar :) bara så du vet ;)

emelie förbannad sa...

Hahah lägg av nu tina , de är din karl;) haha oofta mysa hahah

tina sa...

haha det är okej emelie, du kan ta han du, det är ingen fara :) ni passar bättre ihop <3 jag får försöka hitta någon annan.. :) så satsa på han du :)

emelie sa...

hahahahahhahh men hahaha kul liksom hahah;) emelie ba okej okej;)