tisdag 19 maj 2009

ravioli är äckligt

nu är det tisdag. Och på torsdag och fredag är jag ledig. Det tycker jag mycket om!
veckan som varit har varit bra för det mesta, har gjort lite olika. Träffat nå vänner, sett film och sånt för det mesta. Dessutom har jag lånat den där underbara boken, fast nu på engelska. Sen när började jag låna engelska böcker kan man fråga sig? Ja, sen i lördags.

Idag åt jag ravioli. det var jättelängesen jag åt det och mitt minne sa mig att det skulle vara gott. det var det ju inte kan jag säga. jag trodde jag skulle kräkas. Det var inte ett dugg roligt att äta.

I söndags såg jag filmen G. Det är världens bästa film. Det är verkligen det. I alla fall en av de bästa. eller, just nu, just idag så känner jag att det är världens bästa film. då får det vara det, just nu, just idag och så länge som jag vill.

nu ska jag se c/o Segemyhr. men innan dess vill jag bara säga att jag fixat biljetter till Ida och det gör mig jätteglad! Och jag har också pratat med emelie om sundsvall och det har fixat sig och ska också bli jättekul!
Jag längtar till sommaren. hej

Inga kommentarer: