lördag 13 februari 2010

Michelle och Linnéa

Har suttit och lyssnat på musik en stund nu, men annars kom jag ganska nyligen hem. Jag har varit iväg till Michelle nu ikväll tillsammans med Linnéa och vi har sett tv och umgåtts. Skulle ju egentligen ha gått ut ikväll med dessa, men tyvärr var Linnéas knä inte i bästa skick så det blev inget av det. Men vi hade ju jättetrevligt ändå.
Annars igår har jag varit i skolan där det gått bra.

Dessutom fyllde Emelie år igår! hoppas hon haft en underbar dag! Hann prata lite med henne också och hon verkade glad. det är bra. och GRATTIS igen emelie!

och tidigare i veckan har det mesta gått bra också. och imorgon ska jag in till stan och under kvällen blir det teater med Jannike. Sedan följer hon med hem hit och sover över. och sedan på söndag är det kalas för faster. det är vad jag vet att jag ska göra i helgen.
Men jag ska försöka pallra mig till toaletten och borsta mina tänder nu.

hoppas ni alla kommer ha en bra helg!

Inga kommentarer: