måndag 8 februari 2010

best of

hallå alla och hej måndag vecka sex. just nu sitter jag och lyssnar på cohen och gör liksom ingenting annat. det var jobbigt i skolan idag. eller ja, herregud, de finns ju de som har det mycket värre än vad jag hade det i skolan idag. men jag vet inte vad det var som var jobbigt heller egentligen, det bara blev så och så kändes det skit också. men jag överlever, och det är huvudsaken som jag brukar säga.
Funderar på om jag ska iväg och träna ikväll, men jag tror inte det blir så för jag har lite att göra här hemma som jag inte gjorde igår. ja, dumt. men nu ska jag fortsätta med ingentinggörandet, eller jo, jag ska sitta och vänta på mamma som borde vara hemma om en stund. Adjöss och ha det underbart så hörs vi !

och en bild på mig och linnéa från i fredags!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Vi är ju sååå fiiina :D ♥

Tina sa...

ja, det är vi då verkligen :D <3<3