torsdag 12 november 2009

sjuk

nu har jag varit lite dålig på det här igen. fast det spelar inte så stor roll egentligen.
Senaste veckan har jag varit sjuk. Just nu är jag hemma från skolan, men ska nog dit imorgon för det känns bättre. Var i skolan igår, eftersom att det var nationella talet. Det gick bra, men jag är glad att det var en kort skoldag. I tisdags var jag hemma från skolan eftersom jag var sjuk. Förra veckan kändes det som att jag var sjuk, men det var jag inte. Det visste jag. Och i helgen som var så firade vi farmor som fyllde år, och så hann jag träffa min vän Linnéa! I måndags såg jag förresten Michael Nyqvist också, tillsammans med Pernilla och det var väldigt trevligt!
Vecka 44 var det höstlov och under den tiden var jag med Emelie. Jag saknar henne nu, det är alltid så roligt när vi är med varandra. Vi har egentligen inte gjort så mycket under lovet, bara lite allmänt liksom. Men vi var ute och dansade under lördagen i vilket fall som helst. Veckan innan det var det några föreställningar av monologen. Det gick ganska bra, men allra bäst tyckte jag kvällsföreställningen var! Jag är glad att de som kunde komma kom och jag hoppas de tyckte jag var bra. Liite i alla fall :) Emelie var ju där också och jag är så glad att hon kunde stanna! Det var jätteroligt under tiden som hon var här också, livet blir så mycket enklare med henne. Emelie och jag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se film strax tror jag, men jag ska försöka skriva här snart igen. Försöka.
auf Wiedersehen

5 kommentarer:

Linnéa sa...

Krya på dig sötnos!

Ida sa...

Nu får du bli frisk söta du! <3

Tina sa...

Tack så mycket, ni båda! <3<3

emelie sa...

Nämen timpis då:)<3<3 jag tycket de är mycke enklare med dig med<3<3<3<3 du är bäst:D och du är min bästa vän<3<3 de finns ingen som du<3<3<3<3<3<33<3<3<
saknar dig med<3!!!!!!!!!!!

Tina sa...

Åh empis, du är också bäst! Du och jag <3 saknar dig, puss <3<3<3<3