måndag 16 november 2009

Helgen vecka 46

I lördags var jag hemma under dagen. både mamma, pappa och olga var iväg under dagen så jag var ganska ensam. Men under kvällen så gick jag iväg till Linnéa, där jag också stannade över natten. Så tillbringade jag ungefär halva söndagen med henne också och det har varit väldigt trevligt! När jag skulle hem under söndagen blev jag utelåst (dumt), så jag gick över till Pernilla och vi gick ner till centrum och åt med de andra.
i skolan idag har det gått bra, först läste vi lite manus och sedan var det religion, och ikväll ska jag iväg och dansa men nu ska jag göra annat.
det är 4 veckor och 4 dagar kvar till jullovet nu också, inte dåligt.
ha det så bra allesammans.

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Det var supertrevligt att umgås med dig i helgen, ursäkta om jag var lite sur över det där med sladden och så.. PUSS

Tina sa...

Jamen detsamma :D
Äsch, jag skulle också blivit irriterad om jag letade efter någonting som jag inte hittade! Vi får ses snart igen :) Puss

emelie sa...

De är helt otroligt:D snart ses vi också::D:D:D hihihi

PUSSSSSSSSSs<3<3<3<3

Tina sa...

Jaaaa ! det gör vi emelie :D
puss puss<3