lördag 10 oktober 2009

saknaden

nu ska jag snart iväg till kusin som fyller år. imorse for mamma och pappa iväg, och de kommer inte tillbaka förrän imorgon. idag har jag bara hunnit äta frukost, läst vidare i några böcker, lyssnat på Lundell (som jag drömde om inatt) och försökt stryka text i min monolog. det kändes som det kanske ändå tändes lite hopp i monologen nu ändå. snälla, rara, den måste duga nu, jag vill inte känna så som jag gjorde igen. jag får skärpa till mig, det kommer ju lösa sig.
Senare idag ska jag en trappa ner och äta. det är bra att man har dem så nära. dessutom har jag en del i skolan som jag måste göra. skönt att jag blev klar med svenskan igår i varje fall. jag tänker också se film, eftersom jag aldrig hann med det igår. Så skulle jag höra av mig till Pernilla också, så henne kommer jag träffa en stund.

nej, nu måste jag börja göra mig i ordning. ha en bra dag allesammans så hör jag av mig snart igen.

Inga kommentarer: