fredag 9 oktober 2009

9 oktober och 2 månader sen min underbara dag

det gick ganska bra i skolan idag. ganska i alla fall. Under musikalen tränade vi på några scener, haha, ja, det var roligt. efter det hade vi scenisk ledarskap och då fick vi måla varandra i ansiktet. jag och jannike målade varandra, och å så fint det blev. det var roligt i alla fall.
efter det åt vi lunch och sedan fick vi sluta, så skönt! och efter det for jag till biblioteket och lånade några böcker jag tänker läsa, och sedan tog jag bussen hem. Här hemma har jag suttit och skrivit på mitt svenska arbete och så har jag pratat med emelie och sett lite på tv med mamma. Ikväll sedan tänker jag nog se någon film, jag tror jag tänker se någon rolig.
imorgon ska jag på kalas hos ena kusinen, annars vet jag inte riktigt, men jag tror jag kommer arbeta med lite skolgrejer. dessutom måste jag fixa till min monolog, men den känns sååå långt borta nu, fast den är alldeles snart. men den for liksom långt, långt bort efter gårdagens teaterlektion.
idag är det också två månader sedan som det var en alldeles underbart speciell dag. nu ska jag lyssna på lite dansband som jag och emelie lyssnade på i somras. underbart! dessutom syns ju hon och jag snart. och jag menar, det går ju inte av för hackor.



emelie och jag i byn


jannike och jag idag

Inga kommentarer: