söndag 23 augusti 2009

slutet av vecka 34

hej igen.
nu är det söndag. jag har egentligen inte gjort så mycket speciellt sedan jag skrev sist. Tisdag och onsdag tog jag det mestadels lugnt och på torsdag började skolan så då var jag där, och också på fredagen. Det gick väl ändå ganska bra där, vi kommer köra igång på riktigt imorgon. Och på kvällen i fredags var det fest hemma hos åsa, så jag var dit, och sedan igår var jag i stan och på kvällen träffade jag erica.
på onsdag fyller jag år också, men jag är rädd att jag inte kommer få fira min födelsedag. Inte på min födelsedag i alla fall. vi ska på någon föreställning med klassen då och det är äckelobligatoriskt. och det känns hemskt eftersom jag bara fyller arton en gång i mitt liv, men ja, det får väl vara okej med det. det löser sig ju.

nu ska jag försöka ha något annat för mig. adios amigos så länge.

2 kommentarer:

Jesus sa...

Ska du inte skriva nåt nytt spännande om ditt liv snart?? :) (Kanske någonting om NS:P?)

tina sa...

haha jo kanske imorgon :) Hahahahahahahaha, ja NS är så vacker :D