söndag 16 augusti 2009

Hemma hemma

hej igen efter så länge.
nu är jag hemma igen. jag kom hem i fredagskväll. Det känns fortfarande konstigt att vara hemma igen, och tråkigt på något vis eftersom att skolan snart börjar igen. Nu får man sitta och längta till höstlovet.
sommaren har varit konstig tycker jag, men oftast väldigt, väldigt rolig! jag for upp den 3.e juli till Sundsvall och träffade emelie där. Haha, fyfan vad roligt det var att se hennes skrattande ansikte igen. och kvällen var riktigt bra. och efter det så var vi i övik, sedan en tripp ner till göteborg och sedan övik igen. Och sedan, BYN! Gud vad härligt det var när man kommit upp. emelie och jag sprang genast ut och sommaren hade bara börjat.

sen har vi ju gjort en hel del där, men givetvis ids ju inte heller jag skriva om allt. men dem som känner mig får väl höra mina historier framöver. ja, antagligen vare sig de vill de eller inte.

hur som helst känns det så konstigt just nu när man är hemma. saknar sommaren. vi hörs framöver. adios amigos för ett tag!

2 kommentarer:

Emelie sa...

de känns förjävligt att sommarn är slut:(

puss saknar dig!

tina sa...

saknar dig också så mycket <3<3