tisdag 22 december 2009

vals vals vals

nu har jag precis kommit hem från Linnéa. jag har haft så roligt med henne ikväll. vi träffades vid halv nio ikväll och lekte ett tag i snön med stjärtlappar och tefat och sedan gick vi på promenad tills jag började frysa om händerna då vi gick in till henne. Där dansade vi vals på datorn framförallt och gud vad roligt det var. jag tyckte det var jätteroligt och jag hoppas linnéa också tyckte det. det verkade som så i alla fall, men det kanske bara var för att hon var lite trött? som sagt så hade jag väldigt roligt och dansade vägen hem.

annars idag har jag varit iväg mot kungens kurva tillsammans med pappa och vid sju så mötte jag pernilla och gick iväg till dansen med henne. det var sista gången för terminen och det gick jättebra.

men nu ska nog jag börja pallra mig till toaletten och borsta mina tänder. det tar ju ett tag för mig. godnatt och sov gott så hörs vi!

OCH SNART SÅ FAR JAG UPP!!

Inga kommentarer: