tisdag 28 april 2009

28 april


















Haha, jag irriterar mig över när andra inte skriver på ett tag, när jag knappt skriver själv ens. Det är ju bra.

i alla fall, ja, jag har ju inte skrivit något på tio dagar ungefär. jag hade tänkt skriva så mycket om byn och hur roligt jag haft där och hur mycket jag längtar till sommaren då jag ska få fara dit igen, men det har jag inte gjort. Men hur som helst så var det ju underbart däruppe.

här hemma har jag väl mest varit i skolan. i fredags träffade jag åsa, och på lördagen rebecca och camilla. det var väldigt trevligt! det har också blivit varmare nu, och sånt gillar jag!
på torsdag ska jag ner till skåne! Det ser jag fram emot, det ska bli väldigt kul!

Men nu har jag annat att göra. Men vi hörs. Kanske ikväll, kanske imorgon, kanske om tio dagar? Vem vet.

Bonnie Tyler - Bitterblue

4 kommentarer:

Jesus sa...

Hej fina Tina :D

tina sa...

Hejsan fina Jesus ! :D

Emelie sa...

Byn är bäst, jag gillar verkligen denna bild:)

ursäkta, vadå jesus? haha
Är de nån som ska försöka att ha humor eller haha;) ja herregud.
pusssen.

tina sa...

byn är verligen bäst! :)

haha, jesus är jannike, så på det viset är det ;)

saknar dig empis! <3<3 puss