fredag 14 maj 2010

fyra minus två

åh vad jag aldrig tar mig i kragen. men så kan det vara.

Jag pratade med Emelie igår vilket var jätteroligt. vi har inte pratat på hur länge som helst nu, hennes telefon har ju varit paj nu ett tag också, men hon skulle få tillbaka den idag och det är ju positivt. Jag är också ganska positiv. känner mig väldigt glad. Nej men jag har känt mig väldigt uppåt senaste dagarna. oftast i alla fall.

Idag ska jag in till staden med mamma efter hon slutat jobbet och sedan ikväll skulle jag väl kanske träffa Jannike. Vad vi ska göra är ännu inte bestämt, men det lär vi vällan se.

och nu är det inte så långt till studenten heller. så härligt med det. och Tillståndets föreställningar kör vi igång med om mindre än tre veckor nu. ser lite granna fram emot det.

ja, livet går. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dags för uppdatering snart? Eller? :)

Anonym sa...

Dags för uppdatering snart? Eller? :)

Anonym sa...

Ja, vi slänger in en till när vi ändå håller på :D

tina sa...

Hahahahaha !

Ja, det borde väl vara dags ;)